luni, 2 iulie 2012

Vaile Mintii!

14


~~~~~~~~~~~~~~~~~~Capitolul 3.~~~~~~~~~~~~~~~~~

           Din confesiunile lui James!

Ma  uitam atent la fata nebarbierita si patata de un fum strident de tigara a doctorului,nestiind cum sa reactionez.Doctorul(nu i-am retinut niciodata numele)imi era antipatic.Silueta-i inalta si impunatoare,zambetul zeflemitor ce-l afisa de fiecare data cand vorbea cu mine,ochii lui mari si intunecati imi transmiteam o stare ciudata de neliniste.
-Am sa-ti dau o veste,James!
-….
-Trebuie sa-ti spun ca m-ai emotionat de cand te-am vazut prima oara(serios?eu nu cred ca mai exista ceva ce-l poate impresiona pe omul acesta).Dar parca dragostea ta pentru Anna e zadarnica.Lumea in adevarata-i splendoare te asteapta dincolo de portile sanatoriului.

Nu suport ca cineva(mai exact doctoral) sa ma umileasca asa ca i-am raspuns brusc:

-Si totusi,adevarata splendoare o regasesc in Anna,dar cred ca nu despre sentimentele dumneavoastra vroiati sa imi vorbiti.

Doctorul a zambit ironic pe sub mustata deasa ce se intindea deasupra buzelor groase.

-Vroiam sa-ti spun ca au sosit analizele Annei,iar rezultatele nu sunt deloc bune.Sti ca ti-am spus si zilele trecute ca ar fi un miracol sa-si revina,dar eu cred ca…

L-am intrerupt.

-Nu,nu mai conteaza ce credeti dumneavoastra.Poate daca v-ati ocupa mai mult timp de ea,in loc sa cititi reviste,starea ei s-ar imbunatati.Ii zisei eu foarte nervos,amintindu-mi ca de fiecare data cand ma duc la Anna si trec pe langa biroul doctorului il gasesc mereu rasfoind reviste.
-Sti cine sunt eu?marai el nervos.Sunt binecunoscutul doctor…(dupa cum am spus,numele nu i l-am retinut niciodata).
-Bineinteles ca stiu!Iar eu sunt James Scott,dar fara binecunoscutul in fata numelui,ii replica eu vrand sa fac scor egal.

Privirea lui incerca sa-mi spuna ca obraznicia mea nu are limite.

-De ce m-ati pus sa ii citesc din jurnal daca oricum credeti ca nu isi va reveni?l-am intrebat pentru a-mi lamuri cateva ganduri confuze.
-Ooo..dragule,asta am facut-o pentru tine.Ti-am dat un motiv sa o vizitezi mai des.Desi tu nu aveai nevoie de acest motiv,nu?Tu ai nevoie sa crezi ca ea va fi bine,ca isi va reveni.Anna e grav bolnava James si oricat de mult ti-ai dori sa se vindece ,asta e aproape imposibil,dar daca…

L-am lasat sa vorbeasca singur.Asta imi spune de fiecare data cand ma vede.Poate ca are dreptate,dar nu sunt inca pregatit sa renunt la ea,desi ea a renuntat de atata timp…la mine!

                               Va urma…

14 comentarii:

  1. pfff...ce barbat..:X...toata admiratia mea catre acest James...de ar fi toti barbatii asa...:|
    oricum abia astept sa vad ce se mai intampla!
    te puuuuup zuzulica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heh,ai sa vezi tu ce se intampla cu James.Si eu te pup,o seara superba!

      Ștergere
  2. Ce dragut e James... Imi place cand vineva nu renunta la cel/cea pe care o/il uibeste <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze, am scris in graba :)) - cineva* si iubeste*

      Ștergere
    2. Ar avea toate motivele sa renunte la ea,o sa vezi tu in urmatoarele capitole!:)

      Ștergere
  3. Ce ma bucur ca James nu vrea sa renunte la ea ...
    Insa sunt tare curioasa de ce se afla Anna intr'un sanatoriu .. :-?
    Pupici :*:*.

    RăspundețiȘtergere
  4. ce interesanta e povestea :D normal ca vreau sa o citesc, abia astept urmatorul capitol :)

    RăspundețiȘtergere
  5. WOW!Ce interesantă e povestea,am citit şi celelalte capitole şi îmi place mult!O voi urmări!

    RăspundețiȘtergere