joi, 28 iunie 2012

Vaile Mintii II.

11


~~~~~~~~~~~~~~~~~~Capitolul 2.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


                    Din jurnalul Annei!

                                                       10 septembrie
                                                              15:20

Fericirea vine in multe forme.In compania prietenilor buni,in sentimentul pe care-l ai cand visul cuiva devine realitate sau la reinnoirea promisiunii unei sperante.E in ordine sa-ti ingaduiesti sa fii fericit pentru ca niciodata nu sti cat poate dura acea fericire.

A venit toamna.Din cand in cand mai vad cate o frunza galbuie unduindu-se in vazduhul linistitor, lasandu-si apoi obrazii aramii pe iarba palida din parc.De la fereastra mea ingusta pot sa vad cum oamenii posomarati din parc isi  lasa gandurile sa alunece lin pe toboganele prea pline de copii ce afiseaza un zambet larg si sclipitor.Aici in mansarda ,aerul inca este innecacios,iar soarele imi izbeste fruntea incretita de neliniste.
Peste cateva zile este ziua mea.Mi-am aminitit asta atunci cand m-a sunat Kate sa ma intrebe ce cadou imi doresc.
-Hello dud’!Ce zici de-o plimbare prin parc?
-Kate,eu.... (nu stiam cum sa o refuz politicos).Poate mai tarziu.
-Anna,cred ca ar trebui sa incetezi cu acele poze,te uiti in fiecare zi la ele.Ar trebui sa mai iesi in oras.Ar trebui sa mai iesim,ca alta data.
-Dar nu..nu ma uit la poze,i-am spus cu vocea stinsa in timp ce ascundeam cateva poze sub cartile de pe masa.(Nu stiu de ce am mintit-o,in fond ea ghicise deja ce faceam).
-Anna.....macar,macar nu ma mai minti si nu te mai minti nici pe tine.Peste cateva zile este ziua ta si vreau sa iti revi pana atunci.Ai vreo dorinta speciala?

-Ah..nu..nu stiu.Surprinde-ma!
In fiecare an ma suna sa ma intrebe ce vreau de ziua mea.In fiecare an ii spun acelasi lucru:surprinde-ma,si in fiecare an ea soseste cu o ciocolata,si 2 cd-uri cu muzica.Niciodata nu mi-a luat doua cd-uri care sa imi placa cu adevarat,dar tatal ei este prieten cu seful magazinului de muzica,asa ca a doua zi de dimineata mergem impreuna si imi aleg alte doua cd-uri pe care apoi le devorez in singuratatea mea.
...................................................................................................................................................................................

                                                        13 septembrie
                                                                6:59
Am crezut ca ma voi simti altfel de ziua mea.Speram sa fiu mai fericita.Ca in oricare alt an o sa imi scriu cu rujul rosu pe oglinda ce se ascundea dupa perdeaua bufanta”be happy.”Si ca in oricare alt an la ora 9:00 am sa merg la cimitir.Tata nu este acasa.
Cu 2 zile inainte ma anuntase ca de ziua mea imi va face o supriza,se va chinui sa ajunga mai devreme acasa si ma va duce intr-un loc special.Nu sunt foarte nerabdatoare sa-i aflu surpriza.Anul trecut m-a surprins cu o vizita in parcul de langa casa noastra si cu o inghetata care s-a topit pe pantofii mei rozalii.M-am prefacut ca zambesc si ca sunt fericita.Mereu ma prefac ca sunt fericita in preajma lui.Si cred ca si el se preface ca e fericit atunci cand e cu mine.Dar e bine ca nu trebuie sa ne prefacem prea mult.E atat de ocupat incat il vad doar pentru cateva minute seara cand urca in camera mea si-mi sopteste:vecinii sunt in bucatarie.Si astfel eu cobor in camera lui si amandoi ne uitam pe geam si-i privim pe vecinii nostrii de vizavi care s-au asezat la masa.Ieri,au mancat paste.Asta au mancat in ultimele doua zile.Apoi cand vecinii sting becul tata ma saruta pe frunte de noapte buna de doua ori,iar eu urc in mansarda parca prea stramta pentru ideile ce-mi defileaza prin minte.Obiceiul cu spionatul vecinilor il am de cand aveam 7 ani si mi-a spus mama ,ca un secret, ca ea gateste a doua zi ceea ce mananca vecinii seara.Si tot in secret ne uitam la ei pana cand isi puneau o cana mare de ceai la finalul mesei Acum ma uit la ei de dragul vremurilor trecute…rar se mai intampla sa mananc a doua zi ceea ce au mancat ei seara.

                                                                          13:47 
O sa imi iau paltonul vechi si lung peste bluza aramie cu parfum de toamna si am sa ies afara,in parc.Picura.Eu am sa-mi deschid larg mainile si am sa imbratisez stropii reci ce or sa se napusteasca deasupra crestetului meu golas.Voi zambi larg si imi voi sopti ca e in ordine sa-ti ingaduiesti sa fii fericit ,pentru ca niciodata nu sti cat poate dura acea fericire.


                                       Va urma...







11 comentarii:

  1. As fi curioasa sa stiu mai multe despre aceasta Anna :-? Abia astept sa mai scrii :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Confesiunile lui James se vor intercala cu ceea ce scrie Anna in jurnalul ei.James vorbeste mai mult de prezent,iar jurnalul Annei va spune povestea de la inceput.O sa scriu cat de curand!

      Ștergere
    2. Ce idee interesanta de a scrie :D. Adica modul, asa intercalat... Tare! :*

      Ștergere
  2. cred ca este cea mai captivanta poveste pe care am citit-o pana acum!si spun asta la modul cel mai serios!
    habar nu ai cate intrebari imi pun in legatura cu ceea ce a adus-o pe Anna intr-un sanatoriu??????????
    te rog, posteaza mai repede!!!!
    felicitari zuzule!!!>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ma bucur ca iti place!Lasa ca e bine venit si putin suspans!:*
      Multumesc pentru laude,zuzule!Te puuup dulce!>:S<

      Ștergere
  3. Este o tipa interesanta Anna :d
    Imi place foarte mult :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase gânduri :)
    Felicitări pentru că îți folosești darul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe mine una m-a captivat povestea ta total :x !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta am si urmarit.Sa scriu o poveste captivanta,care sa va placa,sa va atraga.*>:D<

      Ștergere